بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۳
داروسازی ابوریحان رقم زد؛

"دابور" متعهد به روند صعودی 

عنوان پرفروش‌ترین محصول شرکت داروسازی ابوریحان را در آبان‌ماه محصولات مربوط به گروه شیاف با ۶۰ میلیارد تومان یدک می‌کشند.
کد خبر : ۲۷۶۴۷۳

بورس‌نیوز:

شرکت داروسازی ابوریحان با سرمایه ثبت شده ۱۸۰ میلیاردتومانی و ارزش بازار ۲ هزار و ۳۹۲ میلیاردتومانی، در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به آبان‌ماه سال جاری نشان داد که همچنان خوب عمل می‌کند.

میزان درآمدی که شرکت داروسازی ابوریحان در هشتمین ماه از سال جاری به سهام‌داران خود اعلام کرد مربوط به فروش محصولات خود در بازار داخلی و خارجی بود، "دابور" از فروش محصولات خود به درآمد ۱۴۵ میلیاردتومانی دست پیدا کرد. این شرکت در مقایسه با ماه گذشته با افزایش یک‌درصدی و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته با افزایش ۲۹ درصدی همراه بود، همچنین "دابور" میزان درآمد تجمیعی که در این دوره ۸۷ ماهه از خود بر جای گذاشت؛ مانند سال گذشته بوده است.

عنوان پرفروش‌ترین محصول شرکت داروسازی ابوریحان را در آبان‌ماه محصولات مربوط به گروه شیاف با ۶۰ میلیارد تومان یدک می‌کشند، میزان درآمدی که از فروش این محصولات در هشتمین ماه از سال جاری به ثبت رسید تشکیل‌دهندة ۳۶ درصد از درآمد ماهانه به خود بوده است؛ نرخ فروش این محصول با افزایش قیمت، به مبلغ ۴ میلیون ۱۰۲ هزار تومان درازای هر یک هزار عدد رسید.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
تداوم روند روبه‌جلوی
داروسازی ابوریحان در خردادماه چه کرد؟

تداوم روند روبه‌جلوی "دابور"

دابور و افزایش درآمد
داروسازی ابوریحان محقق ساخت؛

دابور و افزایش درآمد

عادت خوب در
شرکت داروسازی ابوریحان رقم زد؛

عادت خوب در "دابور"

ارسال نظر